6  منبع برتر برای آمادگی SAT

6  منبع برتر برای آمادگی SAT

توسط : تیم محتوا
1,556

آزمون SAT یک آزمون استاندارد است که برای پذیرش در کالج در ایالات متحده استفاده می شود. مسئولان پذیرش کالج اغلب به این نمرات همراه با کارنامه، مقالات، فعالیت های فوق برنامه و سایر جنبه های درخواست شما نگاه می کنند تا تصمیم بگیرند که آیا شما مناسب و آماده برای ادامه تحصیل در مرکز آموزشی آنها هستید یا خیر. این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که امتیازات این آزمون بین 400 تا 1600 در نظر گرفته می شود. در صورتی که می خواهید در این آزمون شرکت کنید لازم است که منابع آزمون SAT را مطالعه کنید.

بنیانگذاران آزمون SAT

بث یکی از بنیانگذاران و سابقاً به عنوان مربی و مدیر اجرایی Opus در لوئیزویل، کنتاکی، یک سازمان غیرانتفاعی با هدف آماده سازی دانش آموزان دبیرستانی برای یک حرفه موفق در کالج از طریق یک دوره جامع ACT خدمت می کرد. 

او بیش از پنج سال تجربه در آموزش، تدریس و توسعه برنامه درسی برای مدارس دولتی و غیرانتفاعی در موضوعات مختلف از آمادگی آزمون کالج تا تاریخ هنر تا انیمیشن و انگلیسی برای سخنرانان زبان های دیگر (ESOL) دارد.

دوره آمادگی آزمون

آزمون SAT که برای پذیرش در بسیاری از کالج‌ها و دانشگاه‌ها لازم است، می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد و همچنین واقعاً متفاوت از آزمون‌هایی است که در مدرسه شرکت می‌کنید. گذراندن دوره آمادگی SAT می تواند به شما کمک کند تا با امتحان آشنا شوید، مهارت ها و استراتژی ها را توسعه دهید و در نهایت نمره خود را بالا ببرید. 

اگر در حال حاضر به دنبال منابع آزمون SAT هستید، آماده سازی آنلاین برای این آزمون می تواند بهترین راه برای مطالعه امتحان به روشی باشد که متناسب با برنامه شما خواهد بود.

آیا باید در آزمون SAT یا ACT شرکت کنیم؟

SAT و ACT هر دو آزمون پذیرش کالج هستند و اکثر کالج ها نمره شما را از هر آزمون می پذیرند. اگر کالج‌هایی که درخواست می‌دهید هر یک از نمره‌ها را قبول کنند، می‌توانید در یکی یا هر دو امتحان شرکت کنید. SAT دارای سه بخش  خواندن، نوشتن و زبان و ریاضی است.

در حالی که ACT دارای چهار بخش انگلیسی، ریاضی، خواندن و علوم است. SAT  برای هر سوال زمان بیشتری نسبت به ACT به شما می دهد و شما را به صراحت بر روی واژگان آزمایش می کند، در حالی که ACT شما را در مهارت های استدلال علمی آزمایش می نماید. 

در نهایت، آزمون هایی که باید انجام دهید بستگی به مهارت ها، ترجیحات و اهداف شما و استفاده صحیح از منابع آزمون SAT دارد. خوب است که برای تحقیق در مورد SAT و ACT زمان بگذارید، به نمونه سوالات هر امتحان نگاه کنید و در مورد مهارت ها و ترجیحات خود فکر کنید.

6  منبع برتر برای آمادگی SAT

سطح نمرات  SAT 

بسیاری از کالج ها و دانشگاه ها برای پذیرش به نمره SAT خاصی نیاز دارند. بسته به مرکز آموزشی که می خواهید انتخاب کنید، احتمالاً برای ورود به کالج نیاز به آزمون SAT دارید. نمره SAT شما همچنین می‌تواند تعیین کند که در چه کلاس‌هایی شرکت می‌کنید.

نمره پایین ممکن است شما را در کلاس‌های تقویتی قرار دهد، در حالی که نمره بالا می‌تواند برای کلاس‌های اصلی کالج، بدون نیاز به شرکت در کلاس، اعتبار کسب کند! نمرات SAT همچنین یک فاکتور بزرگ برای بسیاری از بورسیه های مبتنی بر شایستگی است و می تواند به شما کمک کند بورسیه تحصیلی مدرسه و سایر سازمان ها را دریافت کنید. 

چه پذیرش در مدرسه رویایی شما باشد، چه به شما اجازه دهد از کلاس های تقویتی انصراف دهید، چه بتوانید یک کلاس ریاضی سال اول را در اولین سال تحصیل خود رد کنید یا یک بورس تحصیلی بزرگ کسب کنید، مطالعه منابع آزمون SAT و کار برای کسب نمره SAT بالاتر می تواند مفید باشد.

پیشنهاد مطالعه:آمادگی آزمون آیلتس با کمک ChatGPT

آمادگی SAT آنلاین 

هزاران راه برای مطالعه برای SAT وجود دارد. از کتاب گرفته تا دوره های آنلاین تا مدرسان حضوری. اگر بتوانید با استقلال مطالعه کنید، آمادگی آنلاین احتمالاً برای شما مناسب است. ممکن است مجبور شوید با کار کردن در درس ها به تنهایی یا ورود به سیستم برای شرکت در یک جلسه تدریس آنلاین ابتکار عمل را به دست آورید.

 فقط به این دلیل که شما در حال مطالعه منابع آزمون SAT به شکل آنلاین هستید به این معنی نیست که تنها هستید. بسیاری از دوره های موجود در این لیست شامل دسترسی به معلم یا مربی است که به شما در طی دوره کمک می کند. اگر می خواهید با کمی استقلال، در هر زمان و هر مکان، برای SAT آماده شوید، آمادگی آنلاین عالی است.

معیارهای رتبه بندی

گزینه‌های آماده‌سازی آنلاین SAT بر اساس کیفیت دوره، قیمت، مدت دوره و سایر موارد اضافی مانند شخصی‌سازی، تعداد تست‌های تمرینی، دسترسی و تضمین افزایش امتیاز انتخاب شدند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که آمادگی SAT که برای شما ایده آل است، تا حدی به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. در اینجا برخی از گزینه های برتر منابع آزمون SAT معرفی شده اند.

6  منبع برتر برای آمادگی SAT

 آکادمی خان  آمادگی آزمون SAT

Khan Academy Test Prep  یک منبع یادگیری شخصی با هدف ارائه آموزش رایگان و در سطح جهانی برای هر کسی و در هر کجاست. آکادمی خان تعداد زیادی تمرین تمرینی و ویدیوهای آموزشی دارد که کاربران می توانند از طریق داشبورد یادگیری شخصی که موضوعات مختلفی را پوشش می دهد، از مهندسی کامپیوتر گرفته تا اقتصاد کلان و آمادگی SAT، به آنها دسترسی داشته باشند. 

دوره آمادگی آزمون SAT آکادمی Khan منحصر به فرد است؛ زیرا آنها با The College Board، ارائه دهنده SAT  برای ایجاد یک دوره رسمی آمادگی آزمون SAT همکاری کرده اند. نه تنها دوره آمادگی آزمون SAT آکادمی خان به عنوان یکی از بهترین منابع آزمون SAT رایگان است، بلکه با همکاری خود سازندگان آزمون ایجاد شده است. 
 

ین آزمون شامل هشت تست رسمی و کامل، 1000 سوال تمرینی، درس ها و نکات ویدئویی، برنامه تمرینی مناسب و بازخورد فوری است. در سال 2017، آکادمی خان و هیئت کالج تأثیر این دوره را بر موفقیت دانشجویان مطالعه کردند. 

آنها دریافتند که 20 ساعت تمرین در آکادمی خان با میانگین 115 امتیاز افزایش نمره SAT مرتبط است که تقریباً دو برابر میانگین امتیاز دانش آموزانی است که دوره آمادگی آزمون آکادمی خان را شرکت نکرده اند.

پیشنهاد مطالعه:تحصیل در اندونزی

بررسی مرکز پرینستون  

این شرکت خدمات پذیرش کالج که در سال 1981 تأسیس شد، منابع متعددی از جمله آمادگی آزمون، تدریس خصوصی، راهنمای پذیرش و کتاب ها و منابع آزمون SAT را ارائه می دهد. علاوه بر چندین کتاب آماده سازی SAT، آنها همچنین دوره های آنلاینی را ارائه می دهند که تعاملی تر و قابل هضم تر از کتاب هایشان است. 

اگر می‌خواهید آماده‌سازی SAT به اندازه یک کتاب ۸۰۰ صفحه‌ای از یک ناشر معتبر آماده‌سازی آزمایشی جامع باشد، اما حمل آن کمی آسان‌تر باشد، نگاهی به آمادگی SAT The Princeton بیاندازید. Princeton چندین گزینه برای SAT Prep دارد. 

شما می توانید یک دوره کاملاً آمادگی مناسب، یک برنامه تحت رهبری متخصص یا یک برنامه تدریس خصوصی شخصی را بگذرانید. بسته Self-Paced شامل یک دوره جامع SAT با درس های درخواستی شخصی است. شما همچنین به یک دوره کامل ACT نیز دسترسی دارید.

با گزینه Ultimate Classroom، 25 ساعت آموزش زنده از یک متخصص SAT و چهار تست تمرینی تحت نظارت، و همچنین دسترسی به دوره های SAT و ACT خودگام دریافت می کنید. در برنامه تدریس خصوصی، می توانید با یک معلم خصوصی به مدت 18 ساعت برای ایجاد یک برنامه، تعیین اهداف، منابع آزمون SAT و آماده شدن برای SAT کار کنید. 

با هر یک از گزینه‌های آماده‌ سازی آزمون SAT در The Princeton Review، محتوای ویدیویی، ابزارهای تمرینی و انواع مختلفی از راهنمایی‌ها را در طول مطالعات SAT خود دریافت می‌کنید. هر دوره با ضمانت رضایت همراه است.

بنابراین اگر پس از استفاده از The Princeton از نمره SAT خود راضی نیستید، می توانید دوباره به صورت رایگان آماده شوید یا پول خود را پس بگیرید. اگر به دنبال آمادگی SAT از یک منبع معتبر و قابل اعتماد هستید، اما چیزی بیش از یک کتاب می‌خواهید، یکی از دوره‌های آموزشی پرینستون می‌تواند برای شما عالی باشد.

6  منبع برتر برای آمادگی SAT

 PrepScholarدوره آنلاین آمادگی SAT جدید

PrepScholar دوره های آمادگی آزمون آنلاین را برای SAT، ACT، GRE و GMAT ارائه می دهد. افرادی که دروس خود را ایجاد و تدریس می کنند، در آزمون، امتیاز 99 یا بالاتر امتیاز کسب کرده اند. تمام دوره‌های PrepScholar سفارشی‌سازی شده‌اند، بنابراین می‌توانید در حین آماده‌سازی با منابع آزمون SAT برای آزمونی که با آن روبرو هستید، روی نیازهای خاص خود تمرکز کنید.

دوره آمادگی SAT PrepScholar یک دوره شخصی با تمرکز بر نیازها، مهارت ها و برنامه منحصر به فرد شما ارائه می دهد. شما می توانید بر اساس میزان مشارکت مربی در آمادگی SAT خود، از چندین سطح تدریس خصوصی انتخاب کنید. این کلاس ها شامل همه چیز در بسته SAT Online Prep به اضافه 18 ساعت کلاس های گروهی کوچک بر اساس سرعت و سطح شما و منابع آزمون SAT می شود.

پیشنهاد مطالعه:آزمون یوس (YOS) و پرداخت هزینه آن

دوره های  ePrep SAT

ePrep که از سال 2007 در زمینه آمادگی آزمون آنلاین و مبتنی بر ویدئو پیشرو است، آموزش تست استانداردی را ارائه می دهد که هم جذاب و هم کامل است. دوره های آموزشی در ePrep بر اساس روش آزمون، نمره، مرور و تکرار است. 

آنها معتقدند هر دانش آموزی که مایل به صرف زمان و تلاش باشد می تواند نمرات آزمون خود را بهبود بخشد. همانطور که گفته شد، دوره های ePrep به گونه ای طراحی شده اند که شما هیچ وقت را تلف نکنید و فقط می توانید روی بهبود امتیاز خود تمرکز کنید!

دوره های SAT در ePrep شامل پاسخ، توضیحات و ویدئوهای موضوعی است که متخصصان SAT را درگیر می کند. دوره‌ها از نظر دسترسی متفاوت هستند، اما هر دوره شامل منابع آزمون SAT ، تست‌های تمرینی، پاسخ‌های ویدئویی به هر سوال، درس‌های ویدئویی بر اساس موضوع و سازنده واژگان است.

با انتخاب سه دوره تاریخ آزمون، می توانید در کلاسی ثبت نام کنید که به شما امکان دسترسی سریع، استاندارد یا پریمیوم به مواد درسی خود را برای دو، چهار یا شش ماه می دهد. همچنین می توانید بین دو گزینه Annual Pass، Standard+ و Premium+ یکی را انتخاب کنید. 

هر دوی این دوره ها شامل دسترسی 12 ماهه و Premium+ شامل محتوای ویدیویی بیشتری است. شما همچنین می توانید یک دوره آموزشی همراه ePrep را که شامل آمادگی SAT و همچنین محتوای PSAT یا ACT است، بگذرانید.

اگر به دنبال محتوای ویدیویی جامع و جذاب هستید که به شما کمک کند برای SAT آماده شوید، ePrep گزینه‌های زیادی متناسب با نیازهای شما دارد.

کالج واین با برنامه تدریس خصوصی SAT آنلاین

برنامه تدریس آنلاین SAT CollegeVine بر کمک به دانشجویان پرمشغله برای آماده شدن موثر برای SAT متمرکز است. برنامه های اساتید در این کالج، برای به حداکثر رساندن زمان مطالعه منابع آزمون SAT برای بهبود نمره مطلوب طراحی شده است. 

برنامه‌های CollegeVine همچنین از والدین در طول فرآیند آمادگی آزمون پشتیبانی می‌کنند و گزارش‌های نمره‌ای منظم را در مورد پیشرفت دانش‌آموزشان برای والدین ارسال می‌کنند. تمام دوره های آمادگی SAT CollegeVine شامل یک آزمون تشخیصی، یک برنامه آموزشی سفارشی، معلمان پرشور و ابزارهای پیش بینی امتیاز است. 

آزمون جامع تشخیصی به دانش آموزان کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف خود را در هر بخش SAT درک کنند و به معلم خود اجازه می دهد تا برنامه SAT را متناسب با نیازهای فردی دانش آموز خود طراحی کند. این به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد تا زمانی را صرف تمرکز بر روی مفاهیم کلیدی کنند که واقعاً به بهبود آنها نیاز دارند، نه صرفاً یادگیری مجدد مفاهیمی که ممکن است با منابع آزمون SAT قبلاً به آنها تسلط داشته باشند.

6  منبع برتر برای آمادگی SAT

 Magooshآمادگی آنلاین 

Magoosh Test Prep یک شرکت آموزشی است که توسط گروهی از افراد آموزش و پرورش اداره می شود که می خواهند به دانش آموزان در رسیدن به رویاهای تحصیلی خود کمک کنند. آنها آمادگی آزمون را برای تعدادی از آزمون ها از جمله SAT، ACT و GRE ارائه می دهند. 

علاوه بر دوره‌های آمادگی آزمایشی، آنها چندین برنامه عالی ارائه می‌دهند که دو مورد از آنها در فهرست ۲۰ بهترین منبع ACT خود هدایت ‌شونده قرار گرفتند. Magoosh's Online Prep for New SAT برای خودآموزان، عاشقان ویدئو و دانشجویان پرمشغله ایده آل است.

این دوره دارای بیش از 140 درس ویدیویی، بیش از 400 سؤال تمرینی و برنامه های مطالعه منابع آزمون SAT است تا تمرین شما را راهنمایی کند. مطالب بسیار نزدیک به محتوای SAT رسمی است و بر اساس سختی رتبه بندی می شود تا بتوانید به اصول اولیه تسلط داشته باشید و به امتیاز هدف خود نزدیک شوید.

بسته به مدت زمانی که نیاز به آمادگی دارید، می‌توانید برای مدت‌های مختلف به دوره دسترسی داشته باشید. همه گزینه‌ها شامل کمک ایمیل، ضمانت بازگشت وجه هفت روزه و ضمانت بهبود امتیاز ۱۰۰ امتیازی است. اگر به دنبال آماده سازی SAT انعطاف پذیر و ویدئو محور هستید، Magoosh آمادگی دارد که ممکن است برای شما عالی باشد. برای شرکت در این دوره ها، می توانید از کارشناسان 20پیمنت راهنمایی دریافت کنید.
 

برچسـب هـا : دانشگاهی ، منابع آزمون SAT
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد